sex a pervitin
stenli
Dobrý den slyšel jsem že sex na pervitinuje lepší ale když jsem to zkusil tak se mi nepostavil nevíte čím to mohlo být 5 hodin jsem ji hladil a na prd děkuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
to co popisujete je běžná komplikace, kterou popisuje mnoho uživatelů pervitinu nebo jiných stimulancií. Důležité je, že drogy na každého působí trochu jinak, takže se nemůžete spoléhat na zkušenost někoho jiného. Spousta uživatelů-mužů užívá stimulační drogy u sexu z důvodu větší energie a taky větší výdrže a výkonu. Mnoho klientů má na pervitinu kromě potíže, kterou popisujete Vy i problém například s dosažením orgasmu a uspokojení.
Vy budete zřejmě patřit do skupiny, které pervitin při sexu užitečný nebude. Můžete zkusit pro příště například snížit dávku, ale nejlepší samozřejmě bude, když se pokusíte si užít sex i bez pervitinu.
Zatím se mějte dobře a přeji mnoho úspěchů.
Miroslav Giljan