Antibiotika a marihuana
Skinny97
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat jestli je nebezpečné kouřit trávu když beru antibiotika? Mám lehký zánět průdušek. Přesněji se chci zeptat jestli bych díky antibiotikam mohl být více omámen než normálně nebo jestli by to mělo nějaký negativní dopad na mé zdraví? Předem díky za odpověď :)

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
děkuji za důvěru a dotaz. Je dobře, že máte zájem hlídat si své zdraví. Každý organismus bývá jedinečně nastaven, a každý člověk může reagovat různě, natož když není úplně zdráv, takže Vám nemohu jednoznačně odpovědět. Obecně ale užívání drog zdravotnímu stavu nepřidá, takže je vždy moudřejší se jim při nemoci vyhnout. Antibiotika jako taková by neměla mít vliv na "omámení"  a zvyšovat účinky THC. Zatížením organismu drogami byste mohl snížit léčebný účinek antibiotik, respektive obranyschopnost Vašeho organismu. Proto Vám doporučuji s jointem počkat, až budete zdravý. Pokud byste měl potíže a nedokázal užití THC odložit, zkuste se zamyslet nad tím, co Vám droga přináší, a co bere.
Pro zájímavost se můžete podívat na stránky: http://www.koncimshulenim.cz/
kde se dozvíte spoustu zajímavostí souvisejících s marihuanou, také o rizicích které se k jejímu užívání vážou.
Kdybyste ještě něco dalšího potřeboval, kdykoli se na nás obraťte.
Přeji Vám krásný zbytek léta,
brzy se uzdravte,
Amrit Sen.