Pervitin bez učinku?
maxine
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je možné že když jsem si dala celkem 3 lajny pervitinu (v cca 2 hodinových intervalech) že mi to nic neudělalo? jediné co jsem měla byly rozšířené zorničky k ráno a že se mi nechtělo spát, jinak absolutně nic, žádné stavy… Přitom pochybuju že by šlo o chybný pervitin jelikož ostatní co si dali to samé byli sjetí. Nevíte čím to je? … zajímalo by mě to.

Odpověděl: Jakub Minařík
Když pomineme úvahy o individuelní reaktivitě - tak byste měla vědět, že sjetost, zvláště když  jste ve větším kolektivu, bude spíše očekávat vaším očekáváním, než objektivní realitě. Navíc mluvíte o stimulantech, kde primární efekt je stimulace. Tedy nespavost bude jeden z primárních, očekávaných efektů, pokud jste měla i rozšířené zornice - tak je to přesně ono. Euforizující efekt jste nepociťovala - to je rozhodně individuelnější efekt, než ten primární, tedy stimulace a mnohem více bude záviset na zkušenosti uživatele, setu a settingu.
Nu, navíc to pervitin opravu být nemusel, podíl nových syntetických látek dovážených odkudsi z Číny je pomerně snadný.
No, nedělejte si s tím starost, jste úplně normální.
Jo - jedno drobné upozornění - to že máte pocit, že na vás drogy nepůsobí neznamená že se nemůžete předávkovat, mít toxické komplikace spojené s užitím, ... Spíše naopak - pocit nedostatečné, nebo spíše neuspokojivé funkce vás může motivovat ke zvyšování dávek a tím větším rizikům.
P.s. Někde na internetu je celkem zajímavá roportáž o dvojici která prodává užž celkem dlouho kokain na václavstém náměstí, resp. je to nějaké směs jedlé sody a ví bůh čeho ještě a je celkem úspěšná, ani stopa po účinné látce a že by se někdo vrátil, zboží reklamoval a dal jin na budku, to ani náhodou. Všichno jsou očividně sjetí a spokojení. :-)