Rivotril 2.
Lucie
Pane Minařík.
Ptal jste se mne proč nezačnu AD brát hned.
Je to jednoduché. Většina psychiatrů u nás nenabírá nové pacienty a ti co nabírají mne odpálkují tím, že mají místo na objednání až za 3 měsíce. Když řeknu, že je to fakt akutní stav tak se mi dostane odpovědi, že všihni potřebují akutní pomoc.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha- tak zkuste poprosit praktického lékaře, aby vám předepsal Zoloft v denní dávce 50 mg. Pokud jste jinak celkově zdráva - Zoloft by neměl být pro vás nijak nebezpečný, má celkem málo interakcí. Nicméně - kombinace s pervitinem není moc bezpečná, ale na straně druuhé - snižuje chutě na pervitin, tož by vám mohl ulevit. Kdyby praktický lékař odmítl, mohlo by vám vyjít vstříc krizové centrum, mohlo by být v českých budějovicích? Nevím, zrátka něco jako je v Praze RIAPS a nebo centrum krizové intervence. Já nikam teď z vlaku nezavolám, protože jsem přes telefon připoený, ale zkuste se podívat na RIAPS na internetu a zkuste tam zavolat nebo napsat a zeptat se na krizáč v Jižních čechách - mohli by vám pomoci. Ale primárně zkuste toho praktika - jsem celý den dnes v práci, klidně mi může zavolat a zkonzultovat to se mnou, kdyby bylo třeba. Tak. :-)