vliv drogy
sedmikraska
dobry den chtěli by jsme adoptovat roční holčičku, ale otec při početí užíval pervitin a matka asi také.Chci se zeptat jestli je šance že holčička bude zdravá a normální, děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Šance je velmi slušná, většina dětí našich klientek je zcela v pořádku. Nejvýraznější rizika v této souvislosti bývají sinfekčními nmocemi, pokud se jedná o injekční uživatele drog, ale tyto se normálně vylučují i u zdravých, tedy neberoucích matek, v tomto případě jistě také a s pozotivitou bycte byli, hádám, seznámeni. Nu, pokud matka brala celou graviditu - bývá ještě popisována behaviorální toxicita (tedy vliv na chování, který se objeví v průběhu dětství. jiná poškození by byla již nyní, na 99,9% zjevná. Takže buďte v klidu a zbytečně se neděste.
Nu, kdyby byli další dotazy, klidně napište a pokud k adopci dojde, tak si to užijte. A přeju pevné nervy. Ty budete potřebovat v každém případě.