Rivotril kvapky
Majkel
Dobrý deň,viem že je to na neuverenie,ale neviem ako sa to mohlo stať,chcel som vypiť fľaštičku s vitaminmi a vypil som omylom RIVOTRIL KVAPKY celú plnu ampulku sklenenu
mam zavolať zachranku? prosím urgentne o odpoveď
Rivotril 2,5 mg/ ml gtt por 25 mg

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k datu - tak už se to nejspíše vyřešilo. Nicméně - RZS by byl dobrý nápad, vzhledem k dosi - 25 mg najednou, je docela dost. Rozhodně, jestli jste si RZP nezavolal, tak bych očekával, že se začínáte budit. Nu, buďte opatrný. Měl byste také vědět, že byste neměl pár dní řídit, a dát pozor i při jízdě na kole, práci ve výškách a tak. Také bych doporučil vystříhat se alkoholu, posiluje efekt rivotrilu, byl byste mnohem opilejší než plánujete. Tak. Krásný den přeju.