pomoc
jana
dobry den potřebuji poradit mame zavisleho syna na pervitin je to už dospělí chlap bude mu 29let.mame za sebou s manželem moc trapení vyzkoušeli jsme vše co se dalo chvíli je to dobre a pak zase zjistíme že to bere.rozhodli jsme se to ukončit a odprostit se id něho.věřte je to pro nas moc těžke ale nic jineho nam nezbyva.chceme žít normalně mame ještě dceru ta nas bude potřebovat.prosím napište mi na koho se mame obratit potřebujeme s manželem pychickou odbornou pomoc.jsme z brna.děkuji

Odpověděl: Lucie Čechová
Dobrý den,
věřím, že pro Vás bylo velmi těžké dospět k tomuto rozhodnutí. Jistě jste toho se synem už mnoho prošli.
Je dobře, že v této nelehké situaci nezapomínáte také na svou dceru. I ona celou situaci nějak prožívá a jak píšete, bude Vás potřebovat.
Obraťte se na kontaktní centrum Vídeňská. Uvádím kontakt:
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Vídeňská 3, Brno, 639 00
telefon: 543249343, 775889919 (objednání poradenství)
Buď si Vás objednají, nebo Vás vhodně nasměrují jinam. Kolegové z Podaných rukou jsou odborníci. Nemusíte se ničeho bát.Konzultace v kontaktním centru probíhají bezplatně a k ničemu Vás nezavazují.
S pomocí kontaktního pracovníka si můžete ujasnit svou současnou situaci. Můžete si také v bezpečném prostředí promluvit o tom, jak současnou situaci prožíváte. Mimo jiné to také může být prostor k zamyšlení nad tím, jak v těchto nelehkých chvílích podpořit také Vaší dceru.
Je dobře, že jste se rozhodli vyhledat pomoc. Drogová závislost dítěte je vleklý problém, který zasahuje celou rodinu. Zasloužíte si pomoc a podporu. Věřím, že na uvedené adrese se Vám jí dostane. Přeji Vám i Vaší dceři mnoho sil.
Lucie Čechová