užívání pervitinu a alkoholu
durfik
Dobrý den mám problém s dlouhodobým užíváním drog a alkoholu. Určitý čas se mi daří abstinovat ale ujedu. Rád bych docházel na skupiny které se zabívají touto problematykou ale v mladé boleslavi nic takového není kromě kcentra a linky důvěry kam docházím nepravidelně. Nedokáži si sehnat stálé zaměstnání. Trpí emočně nestabilní poruchou osobnosti docházím i k psychiatrovi. je vevši možnostech mi poradit či pomoci. Předem děkuji za vaši odpověd.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu,doporučoval bych se obrátit na kolegy z K-centra - ti budou nejspíše schopni najít nějakou alternativu terappie. Pokud vím, tak v MB funguje také Fokus - ten by vám také možná mohl pomoci - ale primární je mmyslím Kontaktní centrum. Kolegové ze Semiremisu, resp. Laxusu jsou pokud vím schopni oskytnout i psychoterapii, včetně psychoterapie systematické. Nicméně, k tomu mě napadá otázka - zda jste se kolegů v KC ptal jestli by vám něco takévého mohli nabídnout. Zkuste to. Kdybyste neuspěl, zkuste se obrátit na ten Fokus. Dokonce mám dojem, že s nimi kolega Richard Hanus nějak spolupracoval. Tož, když se v KC optáte po něm, nejspíše vám i více poradí.
Ps. Ještě k těm skupinám - to může být problém, ale budou k disposici jiné způsoby terapie. Ze skupin by snad mohli být leda anonymní alkoholici, kdybyste o ně stál, hohl bych zjistit zda mají sese někde ve vaší lokalitě. Napište.