testy pčr
majo
zastavila ma hliadka pčr a dala mi drogove testy zo slin, vysiel pozitivny vysledok na metanfetamim a amfetamin ale nikdy som ziaden ani len nedrzal v ruke,nieto este bral nebral a skusal,marihuanu som naposledy fajcil 7 dni pred danymi testami 3-4 prasky, a pred tym opat tyden 3-4 prasky, ale tu mi na teste nezobrazilo. testy mi robili v nedelu ale v sobotu poobede som si dal paralen cca 17:00 a dalsi v nedelu rano cca 02:00 ,a pred testom som pil energetak cca 30 minut pred testom a dopil som ho cca 10 minut pred testom, mohlo mi to sposobit ze test bol pozitivny? lebo ked mi robili vyter z ust este som ho citil v ustach.polcajti tvrdia ze to nieje mozne, samozrejme siel som na krv a moc a aj prehliadku. ta mi dopadla celkom fajin, tlak,tep,zrenice ,chodza v poriadku,len som zvedavy ci mi mohol energetak spolu z paralenmi vyhodit pozitivitu. thc aktivne by mi zistit nemali po tyzdni.diky za radu

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, Majo.
Děkuji za důvěru a dotaz. Myslím, že můžete být v klidu. Vámi užitý Paralen neměl zcela určitě na výsledek testu žádný vliv, energy drinky patrně také ne, i když se to nedá vyloučit. Každopádně - někdy se stává, že orientační testy skutečně zareagují pozitivním výsledkem, i když k užití drogy nedošlo (říká se tomu falešná pozitivita). Každopádně laboratorní testy z plné krve bezpečně určí, jestli jste pervitin požil, či ne a nespletou se. Takže se toho, že by Vám vyšel pervitin, resp. metamfetaminy, nemusíte bát, chápu, že čekání může být nepříjemné. Pokud kouříte marihuanu jen zřídka a v malých dávkách, neměla by Vám s největší pravděpodobností vyjít pozitivita na THC (resp. by laboratorní testy neměly prokázat akutní intoxikaci a tudíž ovlivnění při řízení).
Připojuji pro Vaši představu o zachytitelnostï THC a dalších u nás nejběžnějších drog, ještě doplňující info:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejich množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve a slin do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- aktivní THC (tedy prokázání akutní intoxikace je možné max do 24 h po užití)
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve a slin  1 - 3 dny
Extáze
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve a slin 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 h
- detekce z krve a slin do 24 h
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny
- detekce z krve a slin 1 - 2 dny
Doufám, že Vám byla naše odpověď užitečná a uklidnila Vás. Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak jste dopadl. Pokud byste ještě něco potřeboval, napište.
Přeji vše dobré a hodně štěstí,
Amrit Sen.