ODEBRÁNÍ ŘIDIČÁKU
MARTAS
Byl mi odebrán řidičák za omamné látky. Ala já nikdy sem nic takového nebral.Nechal sem se odvést na kref,řekli že mi zavolají do týdne ,Anic se neděje uš štrnást dní řidičák potřebuji .Potřebuji poradit,jak dlouho to trvá višetření krve. MARTAS

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Rozbor krve by neměl trvat déle než 14 dnů. Nevím, za jakých okolností došlo k odebrání řdidičíku, případně k testování, ale věřím, že výsledky by již měly být každým dnem známé. Zkusila bych počkat ještě týden a uvidíte, zda se Vám někdo ozve.
Pokud se Vám bude zdát postup neoprávněný, určitě je možné si formální cestou stěžovat. Můžete se obrátit například na Právní poradnu A. N. O., kde se zabývají právními aspekty drogové problematiky a poskytují bezplatnou právní pomoc.
Kontakt najdete na http://www.asociace.org/o-nas/kontakt/
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková