Pecko Aplikace
cici
Dobry den, především chci napsat, ze si velmi vazim vasi práce, myslim, ze jste lide na svém miste a chci podekovat za všechny, za to, co pro nas delate, kolikrat jsem tady v noci brouzdala na vasi poradne v depkách, a při cteni odpovedi jsem se často trochu uklidnila, získala motivaci alespoň něco resit atd, a nejsem jedina...
Na muj dotaz mi nicmene nejspis nebudete moc chtit odpovědět, coz pripadne pochopim, ale stejne vas prosim alespoň o nejake info ci odkaz... jde mi o injekci aplikaci pervitinu... snupu cca rok a pul, jen občas, ale bohužel mi to uz zpusobuje priserne bolesti hlavy, problémy s dutinami atd., znate to... takze hledam jiny způsob, protože ted stejne nemam silu prestat, to vim, ale nechci si uplne znicit nosni přepážku.. napada me max vypit to nebo spolknout v kapsli,ale to je o nicem,vůbec neproběhne ten okmazity \"najezd\"... lidi kolem me nastesti jen snupou, takze se to nemam od koho naucit a zkouset to když vůbec nevim jak a bojim se i napr. u lekare při odberu krve se trochu bojim.. Je mi jasne, ze mi tu nemůžete napsat postup jak si slehnout, ale nejake zakl informace?? Zkousim je sehnat jak se da, protože to udelam tak jako tak, ta chut se proste napalit je silna, pokud se mi spravi dutiny nezůstanu u toho, jen chci zkusit jinou variantu. Dekuji moc za pripadnou odpověď. Krasny den...
P. S. Kdo jste to nezkusil a premyslite nad tim, SERTE NA TO DOKUD TO JDE, i ja byla presvedcena, ze jen zkusim jaky to je, ze mam silnou osobnost, umim se ovládat atd... to jsou KECY, uz nikdy to pak nebude jako dřív!

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Vážíme si důvěry, se kterou se na nás obracíte, děkujeme za chválu a ocenění. Správně chápete, že se snažíme vyhýbat se návodům k užívání drog. Obávám se, že bolesti hlavy, o kterých píšete, nejspíš změnou způsobu aplikace drogy nepřestanou. Neuším, proč Vaše tělo takto reaguje, každý lidský organismus je jedinečně nastaven a může reagovat různě. Jednou z možností může být i kvalita, nebo složení drogy. Problémy s dutinami, pokud zvolíte například polykání pervitinu v kapslích, které můžete prázdné koupit v každé lékárně, nebo Vám je zdarma vydají v některém K-centru, by měly odeznít. Podobně můžete pervitin rozpustit v nealkoholickém nápoji či vodě, dejte však pozor, abyste neohrozila někoho dalšího, kdo by se mohl nic netuše z nádoby nebo sklenice napít, potom ji dobře vymyjte. V "nájezdu" při šnupání, pití, nebo polknutí kapsle by neměl být zdaleka diametrální rozdíl. U intravenózní aplikace to neplatí, jde však o ten vůbec nejrizikovější způsob, jak drogy užívat. Bez nadsázky, aniž si to většina lidí uvědomuje, může po každém jednom "nástřelu" nastat kromě mnoha dalších komplikací i smrt. Pokud si nedáte říci a rozhodnete se to přece jen zkusit, dodržte prosím aspoň několik základních pravidel:
Dejte pozor na možné předávkování. Vždy radši méně, než více, uvědomte si, že při i.v. aplikaci stačí menší množství, než jste byla zvyklá šňupat.
Používejte vždy novou sterilní stříkačku, kterou pak bezpečně zlikvidujte.
Použijte sterilní "rozdělávačku", nebo stéricup, který je rovněž bezplatně k mání v K-centrech, stejně jako stříkačky a speciální voda - roztok, ve kterém drogu rozpustíte.
Pokud použijete vodu z vodovodu, je vždy moudřejší jí nechat projít varem.
O žádné "šlehací nádobí" se nikdy s nikým nijak nedělte, jinak riskujete přenos závažných infekčních chorob a další komplikace.
Rozpuštěný roztok s drogou vždy pomalu natahujte do stříkačky přes vatový filtr, aby se Vám do oběhu nedostaly nečistoty, které mohou způsobit zimnice, horečky, bolesti, zvracení až následné mdloby, také mohou způsobit abcesy, flegmony, záněty a ucpání žil, důsledkem může být například amputace končetin, nebo smrt po celkové sepsi.
Každopádně vykročení tímto směrem rovná se ještě větší závislosti a hřbitovu vyjít vstříc.
Z toho co píšete čitelně vyplývá, že se svou současnou situací a nynějším životem nejste spokojená. Kdybyste zvažovala jakýkoli pokus o pozitivní změnu, napište, jsme připraveni Vás podpořit jak jen bude v našich silách. Samozřejmě Vám rádi jakkoli pomůžeme, i když se rozhodnete v drogách třeba i nadobro setrvat.
Kdykoli se ozvěte, jsme tu pro Vás.
Buďte prosím opatrná a dávejte na sebe pozor.
Vše dobré,
Amrit Sen.