thc
Homer
Dobrý den, je možné, aby měl člověk pozitivní test na thc, když je pravidelně ve společnosti huličů a jen vdechuje kouř a kouří tak pasivně?
Díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud večer několik hodin sedíte v malé zavřené místnosti, kde se za večer vykouří 20 jointů a nevětrá a máte to tak každý den, tak asi rozhodně ano. Nicméně - za běžných okolností je to málo pravděpodobné, protože kouř secelkem rychle rozptýlí. Očekával bych však, že i když orientační testy by byl pozitivní, tak při konfirmaci by budou hladiny velmi nízké. Půjde tedy odlišit, jak to bylo přijato. Nicméně, to je jen teorie.
Nu, kdybyste měl nějaké praktické zkušenosti, napište. Docela by mě to zajímalo. Měl jsem takových případůů více, ale nakonec se vždycky ukázalo, že se ten člověk úplně normálně zhulil. Tak. Hezký den.