Jak z toho ven?
Míra
Chtěl bych se zeptat, jak z toho ven. Jestli je lepší se nechat hospitalizovat nebo řešit ambulantně a přitom pracovat nebo něco jiného? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Míro, zdravím Vás.
Vážím si důvěry, se kterou se obracíte na naši poradnu a rád bych Vás podpořil v rozhodnutí vykročit směrem k pozitivním změnám. Je dobře, že se pídíte o informacích. Takto na dálku nelze posoudit, jaký druh léčby bude pro Vás nejvhodnější. Nejlépe uděláte, když Vaší situaci proberete s odborníky některého zařízení, které se zabývá drogovou a závisostní tematikou ve Vašem okolí a dosahu. Všechny tyto služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně. Nemusíte se bát ani stydět, dostane se Vám pochopení a podpory, nikdo Vám nebude kázat, ani moralizovat, naopak získáte obdiv a respekt, že jste odbornou pomoc kontaktoval sám. Nesejde na tom, půjde li o kontaktní centrum, poradnu, nebo jinou podobnou službu. Nejlépe bude si předem telefonicky domluvit s pracovníky služby termín schůzky, dostanete tak čas i prostor, který bude jenom Váš. Při osobním pohovoru po podrobnějším seznámení s Vaší situací Vám zkušený odborník navrhne konkrétní kroky, které můžete pro svou úzdravu a spokojený život podniknout. Počítejte s tím, že ať už si vyberete ambulantní léčbu, nebo pobytový program, půjde o běh na delší trať. Čím dříve začnete svůj problém řešit, tím bude úzdrava méně komplikovaná a kratší. Posílám Vám kontakty na některé služby, které by určitě stálo za to využít:
Kontaktní centrum DRUG OUT
Velká Hradební 13/47
400 01 Ústí nad Labem
Telefon: +420 475 210 626, +420 475 211 483
E-mail: drugout@volny.cz
Web: http://www.drugout.cz/kontaktni-centrum
www.drugout.cz
Ambulantní léčba a poradenství WHITE LIGHT I.
pro osoby ohrožené závislostním chováním
Pražská 166/47
400 01 Ústí nad Labem
Telefon:+420 602 378 312
E-mail: kubelkovarychla@wl1.cz
Web: http://www.wl1.cz/alfront.html
http://www.wl1.cz
AT ambulance Masarykova nemocnice
Sociální péče 7
401 13 Ústí nad Labem
Telefon: +420 477 113 137
E-mail: zdenka.stankova@mnul.cz
Budeme rádi, když dáte vědět, jak se Vaše situace vyvíjí, a jestli Vám byla naše odpověď užitečná.
Kdykoli se na nás obraťe, držím palce a přeji hodně štěstí ve všech dalších krocích,
Amrit Sen.