fotografie
Lodcika
Dobrý den nastupuji do terapeutické komunity na Karlově Matky s dětmi chtěla bych vědět jak to tam vypadá uvnitř, jak vypadají pokoje pro rodinu zda má každá rodina svůj pokoj a zda si mohu vzít do léčebny svůj notebook mám na něj pohádky pro děti děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Lodciko, zdravím Vás.
Děkuji za důvěru a dotaz. V terapeutické komunitě Karlov jsem v minulosti pracoval, mohu Vás ujistit, že jde o velice příjemné prostředí se vším potřebným zázemím a s týmem bezva lidí, ostřílených odborníků a profesionálů. Pokud se domluvíte s pracovníky komunity a dokážete přijet střízlivá, můžete se do komunity i na okolí podívat ještě před nástupem na detox a do léčby. Ano, každá rodina má svůj pokoj. Notebook si sebou vzít můžete, dostanete jej ale k dispozici až ve vyšší fázi léčby. V takzvané nulté fázi, ve které budete zhruba první měsíc, budete mít příležitosti komunikace s "venkem" z pochopitelných důvodů omezeny. Později budete moci v telefonovat a mít přístup k internetu v k tomu určených hodinách v rámci pravidel komunity. po nějakém čase budete moci používat i Váš notebook. Na pohádky se budete moci s dětmi dívat už dříve, komunita a dům pro matky s dětmi má k dispozici televizi, DVD přehrávač, atd..
Kontakty a veškeré informace o TK Karlov najdete zde:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
po rozkliknutí odkazů v pravém sloupci stránky se dozvíte všechny podrobnosti, například:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/zajisteni-pece-o-dite.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi/areal-pro-matky-s-detmi.html
O tom, jak léčba probíhá, o pravidlech, povinnostech, spolupráci a poskytované péči se dočtete v dokumentech, které si můžete stáhnout na adrese:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/ke-stazeni.html
Doufám, že Vám bude naše odpověď užitečná, přeji Vám, ať co nejdříve nastoupíte, a ať se léčba úspěšně vydaří, včetně závěrečného rituálu a následného doléčování.
Kdykoli se na nás obraťte, hodně štěstí,
Amrit Sen.