nasledky vietnamskeho pervitinu
terezKa
Dobry den,
Muj dotaz se tyka vietnamskeho pervininu alias Krystalu. Po aplikaci mi byva spatne. Zimnice,svalova bolest,bolest kloubu,hlavy,unava,bolest ledvin a strasna zizen. Ze nejsem prvni ani jedina jsem se uz dohledala,ale zajimalo by mne,jestli nemuzou nastat i horsi stavy? Vlastne jake jsou nasledky takoveho experimentovani? Diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli užíváte injekčně tyto příznaky máte bezprostředně po užití, tak už chybí jen horečka která rychle nastoupí a rychle odejde . a byl by to moc hezký popis septického stavu. Což by znamnalo, že pervitin je buď kontaminovaný anebo máte někde infekční ložisto, nejspíše bakteriální endokarditis. Pokud máte ještě něco takového jakoby třísky pod nehty - tak asi vyražte za svým lékařem ať vás vyšetří. Pokud by seopravdu jednaloo septické stavy, způsobené buď pervitinem a nebo nějakým vnitřním ložiskem, je to vážná doagnosa a neodkládal bych to.
No, také je otázka, jestli to co užíváte je pervitin a ne nějaké jiné stimulans nakoupené na internetu a nejsou tohle projevy toxicity a nebo následek příměsí z výroby pervitinu. Odhadovaý dlouhodobý efekt je nejasný - nemusí se dít nic, ale taky můžete zjistit že máte nějaké neléčitelné komplikace, ...
No, rozhodně, na vašem místě bych to nebral, je to jako koupit zlevněný rum z doby metanolové eféry a spoléhat na to, že se nic nestane, ....