rozozraty jazyk z fetu
fetak
dobry den. chcem sa spytat preco ked snupem piko tak mi to rozozerie cely jazyk a neviem potom par dni jest...mam tam akoby take diery a opuchlinu ktore su bielej farby a dost to boli...dakujem

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý deň,
pokiaľ sa Vám to stáva vždy po aplikácii pervitínu nosom, tak to veľmi pravdepodobne môže byť spôsobené alergickou reakciou na niektorú zložku drogy. Nebolo by to až tak zvláštne, vzhľadom k tomu, že dávka pervitínu môže obsahovať čokoľvek. Môžete skúsiť zmeniť dodávateľa od ktorého pervitín beriete. Ťažko ale odhadnúť či Vám to pomôže. Ideálnou variantou by samozrejme bolo, keby Vás tieto problémy inšpirovali k úplnému vysadeniu pervitínu zo svojho života. Neuvažoval ste nad tým?
Zatiaľ sa majte dobre a keď tak znovu napíšte.
Miroslav Giljan