Syn začal brát drogy
sssianaaa
Dobrý večer.Zjistila jsem, že muj 26 letý syn začal brát drogy. Vubec nevím jak se chovat, všechno zapírá. Celá rodina je z toho zděšena :(

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz a důvěru. Omlouvám se za opožděnou odpověď, web drogové poradny měl technické problémy, kvůli kterým byl mimo provoz. Píšete, že je synovi 26 let. Žije stále s Vámi ve společné domácnosti? Chodí do práce, studuje? Tušíte, jakou drogu užívá a jak dlouho? Pokud s Vámi syn již nesdílí domácnost, můžete jeho chování, jakožto chování dospělého člověka, ovlivnit jen velmi těžko. V případě, že s Vámi stále bydlí, měla byste vyžadovat dodržování pravidel soužití, která si nastavíte (obecně platí, že by měl dospělý člověk přispívat na domácnost, podílet se na jejím chodu apod.).
Když mi zkusíte trochu více popsat, jak vypadá synovo chování a situace ve Vaší rodině celkově, pokusím se Vám odpovědět podrobněji.
Vilma Šilarová