Otazka
Lucifer
A s kym si mam promluvit osobne?S rodicema?Ty kdyby vedeli,ze si picham a podobny veci,vyhodili by me z baraku.Sami mi to jednou rekli a myslim,ze zrovna tohle mysleli vazne.Vite,uz kolikrat jsem chtela prestat.Nevim jestli vite jake to je,kdyz na to mate silenou chut a nemate to.Nejsou prachy,neni smach,neni proste nic a v tu chvili me cigareta neuklidni.Obcas si tak zavzpominam jake to byly starosti,ze nikdy neprestanu kourit,ted bych byla (obcas) rada,kdybych jen kourila.Nejhorsi jsou patky,protoze v patek to vetsinou davame.To pak vzdycky sedim klepu se,pohupuju se,porad melu dokola,ze to potrebuju,ze to chci.Muj psitel Kokyn,me v tu chvili nenavidi.Rve na me at toho uz konecne necham.Vysvetluju mu,ze o tom musim mluvit,ze se jinak zblaznim,ale on o tom nechce nic slyset.Tak s kym o tom mam mluvit.Kdyz se preci jen nekdo najde,rekne "nech toho".Protoze nerozumi.Nekdy si strasne moc preju prestat,abych se mohla vratit ke svymu bejvalimu pritelovi,se kterym jsem byla 2 roky.Nekdy me to strasne zere,chapete me aspon vy?Lucifer

Odpověděl: Bára Orlíková
No, já jsem úplně nemyslela rodiče nebo kamarády, se kterými byste o tom měla mluvit osobně. Spíš mě napadlo, jestli byste se nechtěla zastavit u nás. Snažím se pochopit, co se s vámi děje a napsat vám nějaký komentář k tomu, co píšete vy mně a nevím, jestli je tahle komunikace po netu pro vás postačující. Vím, že je to těžký, když má člověk zkušenost s perníkem, přestat a tvářit se, že je všechno jako předtím. Chuť dát si, zvlášť pokud je to dost intenzivní, je dost šílená záležitost, to znám. Navíc, pátky jsou prostě hloupý v tom, že všichni chodí pařit, ať už do hospody, na party nebo kamkoli jinam. Takže rozumím tomu, že to s vámi dělá to, co to dělá. Akorát asi pro to nenajdete dostatek pochopení, když to budete vykládat kamarádům. Rodiče v tomhle ohledu vesměs taky nereagují tak, jak byste chtěla. Zas je docela pochopitelný, že když by zjistili, že berete, tak k tomu nejspíš nezůstanou lhostejný. Asi by vás hned nevyhodili z baráku, to pro žádný rodiče není jednoduchý, i když tím často vyhrožujou, ale každopádně řešení podobných témat s rodiči nebývá lehké ani pro jednu stranu. Když vás drogy začnou semílat, tak to většinou vypadá tak, že se sice třesete chutí si dát, ale zároveň tušíte, že je to průšvih a nejradši byste se vrátila zpátky. Když byste o tom měla příležitost mluvit, tak by vám to možná pomohlo si ujasnit, jakto s tímhle vším vlastně máte. Dávejte si na sebe pozor a zas napište. :-) Bára