Otazka
*
Zajímalo by mě, jak to, že narozdíl od ostatních nemám dojezdy na perníku (beru ho velmi vzácně - cca 4/rok). Naopak ten stav, kyd na mě přestává působit si docela vychutnávám, nejsem zblblá, všechno stíhám, akorát se mi poněm nechce hodně dlouho spát, většinou si najdu nějakou užitečnou zábavu. Kámoši vždycky sedí úplně vytuhlí a mrtví nevědí, co řekli před pěti minutami. Díky za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Každý intoxikaci prožívá individuálně, takže to, co popisujete, je prostě vaše individuální reakce. Nejspíš to bude mít souvislost i s tím, jak často pervitin užíváte, při jaké příležitosti a s jakými lidmi i na dalších faktorech, kupříkladu na zdravotním a psychickém stavu a dalších okolnostech. Vaši kamarádi to zas mají jinak a i u nich to závisí na nejrůznějších faktorech. Jen mě tak na závěr napadá - co není, může být - nepříjemné stavy na dojezdu se mohou dostavit, navíc pervitin není zrovna ta nejbezpečnější zábava a vám může způsobit i jiné potíže. Dávejte si na sebe pozor.