Otazka
Lucifer
Ahoj,mam pocit,ze tentokrat jste me moc nepochopila.Nechci dat tri tripy najednou,chci dat s tim svym kamosem jeden na pul.To me snad nezabije.Me ty houby(samozrejme ze lysohlavky)vyhovujou,ale kdyz uz jsem je mela treti den za sebou,tak mi to asi lezlo na mozek.Za den jsem jich dala vetsinou 20,ale jednou i 40.Docela v pohode,prvne mi to vubec nenajizdi a z toho jsem nastvana.Pak to na me vzdycky spadne a chlamu se snad vsemu.Sedim na zachode a vidim jak se pruhy na stene hybou.Pak me zacne bolet hlava a to je znameni,ze uz mi to sjizdi.Zajuimave,ze pervitinu a extaze jsem se tolik nebala,ale z tripu mam celkem strach.Asi je to tim,ze mi vsichni rikaj,ze s tim nemam chodit nekam na "discoteku".A tak kam s tim mam teda jit,do cajovny?Doufam,ze me to nejak zvlast nepoznamena.Obcas tak premyslim,ze jednou stejne skoncim nekde na pozvracenym hajzlu s jehlou v ruce.Ze si dam proste zlatou.Zatim papa Lucifer

Odpověděl: Bára Orlíková
To s těmi tripy bylo asi trochu nedorozumění. Myslela jsem to jako příměr, když jste se ptala na to, jestli je LSD silnější než lysohlávky. Chtěla jsem tím říct, že se to moc srovnávat nedá, ale že určitě intoxikaci třemi tripy budete prožívat silněji, než když si dáte pět houbiček... Nepodezírala jsem vás, že si chcete dát tři tripy najednou. Takže to jen tak na dovysvětlení. A ještě k tomu, co teď píšete o těch prožitcích s houbičkami - myslím, že byste s tím měla zacházet přinejmenším opatrněji. Brát je tři dny po sobě a v prostředí, které k tomu není zrovna vhodné, je takový základ pro psychózu... A k tomu tripu - pravděpodobnost, že by vás to nějak poznamenalo, je relativně malá. Jenže, když už by k nějakému "poznamenání" došlo, pak to je docela hodně nepříjemná záležitost, stav, se kterým se můžete klidně potýkat velmi dlouhou dobu. Nevím, proč trváte na té diskotéce. Nakonec, ani čajovna plná cizích lidí, není zrovna nejlepší místo... Pokud už do něčeho takového jdete, tak si musíte vybrat bezpečné místo a bezpečné lidi, jestli se nechcete dostat do potíží. Navíc, když k tomu přistupujete s obavami, tak je pravděpodobné, že se vám to promítne do stavů, které byste prožívala a mohla byste z toho mít nepříjemný zážitek. Zkuste o tom přemýšlet, jestli je skutečně nutné mít další zkušenost s nějakou drogou, když už teď jich máte vcelku dost. Myslím, že když by byla škoda, abyste skončila někde na hajzlu s jehlou v ruce. Není to k ničemu dobré, žádné řešení. Zkuste přemýšlet nad tím, jestli byste o všem těhle věcech, které se vám honí hlavou a těch svých zážitcích nechtěla s někým mluvit osobně, nejen takhle přes internet. Zatím se mějte hezky a zas napište. Bára.