test
maša
Dostali jsme se s kamarádkou k jednorázovým testum do moči ,na marihuanu,a tak jsme si ho udělali. Když se na tom proužku ukáže jeden růžový proužek, tak to znamená že je test pozitivní? Za jak dlouho po kouření je test negativní? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Záleží na tom, jaký typ testu máte. Všechny potřebné informace k zobrazení výsledku testu by měly být v návodu. Testy, které máme my k dispozici (Syva RapidTest, screening), ukazují při THC pozitivitě jeden proužek v kontrolním políčku (zpravidla označeném jako C), při negativním výsledku se zobrazují dva proužky (jeden v kontrolním políčku i v políčku označujícím typ drogy). Pokud se nezobrazí proužek v kontrolním políčku nebo není pozadí testovacího okénka bílé, tak je test podle instrukcí v návodu neplatný. THC se dá detekovat z moči jeden až třicet dní po posledním užití, závisí to na intenzitě předchozího užívání a dalších faktorech. Jen nějak nevím, k čemu vám testy a informace o nich mají sloužit. Proč se vlastně ptáte?