Pedro
ekinka
Už to je 5.mesiac, čo som si nedala pedro.Mávala som príšerné dojazdy a haluze z žudí mám ešte doteraz. Chcem ísť na party a nejakú tú čiaru sfúknuť.Myslíte,že budem mať dojazd iný,alebo to bude zas také príšerné??? Za odpoveď vopred ďakujem.

Odpověděl: Bára Orlíková
Ze zkušenosti vám můžu říct, že to s největší pravděpodobností bude příšerné. To, co člověk zažije s pervitinem na začátku, se už nikdy nevrátí, když si teď dáte čáru, budete se pak cítít spíš jako ke konci vašeho braní, kdy jste měla ty příšerné dojezdy. Popisujete, že jste se doteďka nezbavila psychických potíží, které nejspíš souvisí s předchozím užíváním. Tím, že si dáte, tomu nepomůžete, aby se to zlepšilo, spíš naopak. Tyhle problémy většinou ustupují, když vydržíte abstinovat. Rozmyslete si to. Byla by škoda se vrátit zpátky, zrovna nejlepší zážitky byste asi neměla a hrabala byste se z toho znovu. Kdyžtak zas napište, jsem vám k dispozici :-)