zkušenost
jana
Já sem se chtela zeptat, já sem nikdy nic nebrala,žádnou drogu ani alkohol nebo cigarety a to je ten největší problém, sem strašně odlišná, každý má nějakou tu zkušenost, já furt žiju jenom pro školu a tak sice mě to baví, ale aspoň nějakou tu jednorázovou zkušenost bych mít mohla, já už nad tím uvažuju asi tři měsíce. Mě je už 17 a od nás všichni teda skoro všichni vědí o čem to je. Co myslite vy? Mohl by mi to zodpovědět p. Minařík?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, jestli vás to jak žijete baví, tak zbytečně necpěte hlavu někam, kam nemusíte. Ohledeně drogových zkušeností to myslím platí mnohem víc. A taky si myslím, že experimentovat proto, že skoro všichni vědí je k ničemu. I když rozumím tomu, že se člověk muže cítit trochu divně. Navíc - to co ostatní vědí je co to znamená pařit a k tomu je třeba fakt spíš pařit, než experimentovat.
Taky si myslím, že můžete být odlišná a dělat jiné věci než lidé okolo vás. Víte, já si myslím, že člověk má být sám sebou a vědět co chce. A pokud vy máte jasno v tom, co chcete, tak se toho držte. Myslím, že to je cesta která vede nejspíše k úspěchu.
Pokud chcete dobré doporučení, odložte to. Pokud vás baví váš život a škola tak stejně asi budete mít zájem studovat dál. A na vejšce si toho užijete dost :-) Navíc - budete si výrazně jistější v tom co chcete. Protože můžete taky docela normálně drogy prostě nechtít. A být při tom úplně normální. :-)
P.s. Kdyby bylo potřeba, nabízím i osobní konzultaci. Stačí cinknout (220 80 31 30). :-) Jinak se mějte krásně a dobře volte!