zazitky
jim
dekuji bare za seznam knih,ktery napsala,ale musim napsat ze vetsinu uz jsem davno precetl,a tu knihu kterou jsem mel na mysli tykajici se zazitku na lsd pod vedenim cia,ta se myslim nejmenuje sny vedomi,protoze mam dojem ,ze tuto knizku uz jsem kdysi precetl,ja jsem mel na mysli tu knizku,kde cia podavala davky lsd nic netusicim lidem ve vedlejsi mistnosti a sledovala je pak skrytou kamerou,byli to lidi vsech povolani od slapek az po intelektualy a pak nekdo o tom napsal tu knizku jak to na ty lidi pusobilo a jak se chovali a tak,no a prave o tom bych si chtel precist,treba kdyz dostal poprve lsd john lennon aniz o tom vedel,tak zacal tloucy hlavou o zed,aby se z toho dostal,tak je mozne zjistit nazev te knizky o tech zazitcich?

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že bude asi nejlepší, když se to pokusíte zjistit sám. Informaci o tom, že kniha o pokusech s LSD se jmenuje Sny vědomí, kdo ji napsal a kde vyšla, jsem dostala od kolegů. Zkuste si ji někde půjčit a uvidíte, jestli je to ono nebo ne. A ohledně dalších knížek, mám za to, že kupříkladu Fantastické a magické z hlediska psychiatrie (Vondráček a Holub. Praha, Avicenum 1972) by vás mohlo docela bavit, jsou tam dost zajímavé pasáže i o intoxikaci drogami. A jinak si myslím, že bude lépe se podívat do katalogu knihovny na našem Drogovém informačním serveru tady a třeba se vám podaří něco zajímavého najít nebo si projděte katalog v Městské knihovně :-)