otazka tykajici se zazitku
jim
dekuji bare za jeji odpovedi,mimochodem otazku s nazvem ignorace od nejakeho "jima" jsem nepsal ja,jsem totiz z vasi poradnou spokojenej ,protoze je opravdu chvalihodna,tak bara mi napsala,ze mi muze napsat nejakou literaturu tykajici se zazitku lidi pod vlivem halucinogenu,coz bych privital,doufam ze tam bude nejake ctivo co jsem jeste necetl,hm kdyz z ni nemuzu "vydolovat""jejich" zazitky,jednou jsem cetl knizku ,kde psali o tom,ze nekdo vydal knizku,kde je popsano jak cia delala pokusy s lsd na nic netusicich lidech,docela rad bych si o tom precetl nevite nahodou baru jak se ta kniha jmenuje a kde ji sehnat?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkuste něco z historie, tam sice nenajdete nic o LSD, ale popisy zážitků s hašišem a opiáty jsou taky dost zajímavý. Baudelaire - Báseň o hašiši. Meyrink - Hašiš a jasnozřivost. Bulgakov - Morfium (všechno vyšlo v nakladatelství Volvox Globator v devadesátých letech). Huxley - Brány vědomí, to asi znáte, o LSD (nakladatelství Maťa a DharmaGaia, taky začátek devadesátých let). A. V. Fryč - O kaktech a jejich narkotických účincích (Maťa a DharmaGaia, 1995), o zážitcích s peyotlem. Tak, a ta knížka o pokusech s LSD na nic netušíších lidech se údajně jmenuje Sny vědomí (autoři B. Shlain a M. A. Lee), vyšla v roce 1996 ve Volvox globator. Tak až to všechno přečtete, tak zas napište :-) Mám v záloze další.