ignorace
Jim
To je teda dobry, posilal jsem vam dotaz,uz minuly tyden, dokonce mi to pridelilo naky registracni cislo. Zadna odpoved. Koukam, ze to tu slouzi jenom jako pokec. Mozna byste meli chatovat nekde jinde a tohle nechat pro potrebne dotazy. Tvarite se seriozne, ale skutek utek. Hodne stesti.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, kdy přesně jste dotaz posílal a o jaký dotaz se jednalo. Dva dotazy z posledního týdne zaslané pod přezdívkou Jim jsou zodpovězené. Od neděle do včerejška jsme měli technické potíže na serveru a stránky poradny nebyly k dispozici, takže jsme ani my neměli přístup k nezodpovězeným dotazům. Nemám pocit, že bychom si tady jen chatovali. To bychom asi nevynakládali tolik energie a peněz na zřízení takovýchto stránek a chodili si pokecat jinam. Možná se zkuste podívat znovu, jestli váš dotaz už je zodpovězený, můžete ho najít podle názvu, který jste mu dal nebo podle toho registračního čísla, které zadáte nahoře na stránce a dotaz vám to vyhledá. Když by byl nějaký problém, napište znovu.