Otazka
jim
ja jsem myslel nejake ty story od klientu,a jak jste napsala [bara],"zazitky od klientu nepiseme",ja si myslim ,ze to je docela skoda,klientum by to neublizilo,kdyz neuvedete jmeno a myslim ,ze by to bylo zajimave i poucne cteni,jinak grofa znam,ale ja bych radsi zazitky od "obycejnych" lidi,sam vim co dokazou halucinogeny a zajimaji mne prave ty zazitky

Odpověděl: Bára Orlíková
No, mám za to, že literatura o halucinogenech obsahuje mnoho zajímavých a poučných příběhů. Na nejrůznějších odkazech na internetu si taky můžete ledacos přečíst. Nejsem si jistá, zda do poradny patří zrovna prezentace typu: "Jednou jsem si dal tripa a viděl jsem růžový létající talíře" nebo "Když jsem si vzal naposledy houby, tak jsem měl pocit, že se mi otevřela v hlavě brána do vesmíru..." To po nás skutečně nemůžete chtít :-) Můžu vám dát další odkazy na literaturu, kde byste mohl něco najít, když budete chtít. I když bych teda ráda věděla, proč vás to vlastně tolik zajímá.