zazitky
jim
chtel bych se zeptat zda-li mate jako lidi "pracujici" se zavislyma nejake smutne a naopak vesele zazitky mam na mysli treba z nejakyma halucinogenama ,protoze co trip to nejakej zazitek,zalezi ted v jaky kategorii

Odpověděl: Bára Orlíková
Upřímně řečeno, nevím, na co se vlastně ptáte, jestli na to, jaké mám já nebo kolegové vlastní zážitky s halucinogeny nebo jestli máme sbírku nějakých story od klientů... Nakolik má někdo z mých spolupracovníků zkušenost se zážitky na drogách, to opravdu nevím. Navíc zcela samozřejmě předpokládám, že mí kolegové drogy neberou :-) A od klientů máme nejrůznějších příběhů nepřeberně, ovšem tyhle zážitky nám klienti řeknou právě proto, že jim zaručujeme, že se ty informace nikam dál nedostanou... Takže vám asi neposloužím. Docela by mě zajímalo, proč se na něco takového ptáte. K čemu by vám to jako mělo být? Jestli hledáte popis různých prožitků na halucinogenech, tak si přečtěte něco od Stanislava Grofa, který zkoumal účinky LSD na psychiku a možnosti jeho využití v psychoterapii, třeba Holotropní vědomí nebo Dobrodružství sebeobjevování, budete to mít i s obrázky.