Extáze
Anytta
Ahoj, chtěla jsem se zeptat-asi tak,jezdím na party tak jednou za 6 týdnů po dobu 1-ho roku a požiju tam za večer jednu extazy víc ne,ale zakouřím si občas trávu,ale také v malé míře. Problemy jsem nikdy s drogama neměla a také je mít nechci,je 27 let a mám zdravého 6-letého syna a chtěla jsem se zeptat za jak dlouho po posledním užitím extáze mohu bezpečně otěhotnět?Jak to dlouho trvá než se krev vyčistí?Děkuji za Vaši odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Ono to při téhle frekvenci užívání nebude ani tak za jak dlouho se vyčistíte tělesně, ale spíš duševně. Drogy, i při jen mírném usu nás dost ovlivňují. Zkuste si nechat prostor dokud si nebudete docela jistá, že se všechno kolem vás ustálilo. Jinak bych počkal tak asi 2 měsíce. To by se tělo mělo celkem očistit i od trávy, která má relativně dlouhý poločas vylučování. Jinak myslím, že riziko více hrozí v období 1. 3 měsíců těhotenství. Tak ať máte zdravé děti.