pro Báru Orlíkovou
Veronika
Diky za odpověď . Nechtěla jsem návod jak brát drogy, předpokládala jsem (podle předchozích odpovědí), že je možné získat u vás i tuhle informaci. Já samozřejmě vím, že zkoušet piko není ani bezpečný ani chytrý a že na ulici se dá koupit ledaco, ale i přesto jsem se rozhodla, že to zkusím (jen zkusím, v žádném případě to nechci brát i když na tohle mi určitě odpovíte, že to si říkalo už spoustu lidí přede mnou a pak do toho spadli) a to nezmění to, že mi neodpovíte. Měla jsem za to, že můžete odpovědět i na takový dotaz, protože pro me by bylo asi bezpečnější vědět kolik si toho mam vzít, než to nějak zkoušet nebo se ptat lidi, který na tom jedou.

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud byste se podívala do kolonky Stimulační drogy/Pervitin, jak jsem vám psala v odpovědi na váš předchozí dotaz, tak byste se dozvěděla, že běžná dávka je od 50 do 250 mg. Pokud se nedáte přesvědčit a budete opravdu chtít perník zkusit, tak je nejlepší se držet u té spodní hranice, protože kdybyste si dala na poprvé čtvrt gramu pervitin, tak vám srdce i hlava možná vypoví službu. Víc vám k tomu napsat skutečně nemůžu, protože vzhledem k různé kvalitě drogy, která je na ulici dostupná, se dávkování dá skutečně těžko určit a těžko odhadnout účinek. Krom toho - to, co koupíte, vůbec nemusí mít s pervitinem nic společného, přestože to bude za pervitin vydáváno, a pak jsou vám informace o dávkování stejně k ničemu. Víte, váš nápad mi připadá, jako když chcete vyzkoušet vyskočit z třetího patra, abyste zjistila, jak se budete cítit, až budete padat dolů. Ale vaše rozhodnutí vám rozmlouvat nebudu.