Sousedi vari drogy.
Hani
Mila poradno, nasi sousedi pod nama vari drogy, jsme z toho zoufali, jim to dela zrejme dobre, ale my jsme z toho hotovi. Nejhorsi je, ze ani nevime, co vyrabi. Casto je citit marihuana, nekdy take jod a paralen, coz by svedcilo asi o pervitinu. Sousedy jsme jiz upozornovali na to, ze nam je z toho spatne. Ti se nam vsak vysmali, ze to neni pravda, ze si neco namlouvame. Tato cinnost uz trva asi dva roky, mozna i vice. Zrejme jsme uz i alergicke ( ziji jen s mamou), to je mozna ten kamen urazu, protoze na muze by si zrejme nedovolili. Prosim Vas poradte na koho se mame obratit. Za odpoved dekuje Hani P.S. Jsme nekuraci a pijeme jen vyjimecne.

Odpověděl: Martin Hulík
Doporučuji obrátit se na na místní odd. Policie ČR a vaše podezření oznámit. Důrazně doporučuji žádat o utajení vaší osoby (jako svědka) - pro případ, že byste byla požádána o svědectví u soudu. Trvejte na tom, aby tato žádost byla součástí protokolu. Utajení svědka schvaluje státní zástupce, ale vyšetřovatel je povinen vám předběžně vyhovět.
Máte pravdu, vypadá to na výrobu pervitinu. V případě, že byste ohledně toho měla ještě nějaké dotazy a pochybnosti, napište mi na adresu: hulik@sananim.cz Můžu vám e-mailem poslat další informace a zprostředkovat bezplatnou konzultaci s právníkem. Nebude to jednoduché, bude třeba postupovat opatrně, ale být na vašem místě, asi bych do toho šel.