Otazka
Chci zkusit pernik (šňupnout), muzete mi prosim napsat kolik je dávka pro člověka střední postavy bez zkušenosti s pervitinem? Ještě mi prosim napište něco o rizicích předávkování a co kdyztak dělat. Diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Na úvod vás chci upozornit, že poradna skutečně neslouží k tomu, abychom někomu poskytovali návod, jak brát drogy. Nevím, z jakého důvodu pervitin chcete vyzkoušet, ale vím, že to není vůbec bezpečná záležitost. Právě díky tomu, že pervitin prodávaný na ulici je dost pochybné kvality. Při domácí výrobě často vznikne meziprodukt, vydávaný za pervitin, a tím si můžete přivodit řadu potíží, které lze těžko dopředu odhahnout. Nikdy nevíte, kolik je v tom, co koupíte, pervitinu, a kolik něčeho úplně jiného. Nicméně, další podrobnosti ohledně pervitinu, jeho účinků včetně příznaků předávkování, najdete ve sloupci vlevo pod kolonkou Stimulační drogy/pervitin. A při předávkování je nejlepší zavolat záchranku, tím nic nezkazíte. Zvažte, zda je skutečně nutné vyzkoušet všechno. Ze zkušenosti vám můžu říct, že si dost nabíháte... Ale je to na vás. Kdyžtak zas pište.