Muj život je totálně zkažený.
Zoga
Hele,já jsem neřekla,že muj život je procházka ružovym sadem. Muj život je peklo. Ale rozhodně mi žádnej psychyatr nepomuže, spíš by mě ještě více dorazil až na samotné dno toho pekla. Jo a myslím si,že se člověk nezbaví problému nikdy,protože ty prostě patří k životu,tak jako DOBRO a ZLO,ale to jsme trochu odbočila...... Musím z těch problému najít cestu sama a hlavně musím najít ´v sobě rovnováhu. Nashle Jana.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano. Já s vámi souhlasím. Taky jsem vás nechtěl nacpat do chřtánu nějakého psychiatra. Jen mám sám zkušenost, že sice cestu musím najít sám, ale moudrý průvodce mi pomůže některé úseky projít snáz. Prostě tak, abych se v tom moc nematlal. Tohle jsem si uvědomil při svém psychoterapeutickém výcviku. A děkuju bohu za to, že jsem tenhle nápad měl. Takže když to tak vezmu kolem a kolem - život je sic furt těžkej, ale není už totálně zkaženej. Ať tak, nebo tak, přeju ať tím projdete co možná nejlíp. Prostě vám držím palce. :-)