to bára orlíková
aqua xxx
díky za odpoved,ja uz sem to psala lily,ze kdyby ten muj zas zacal smazit,ze sem se fakt rozhodla,ze by byl konec.ted je to pro me nepredstavitelny,protoze ho miluju a jestli se z toho dostanem,tak budu fakt moc stastna,protoze naky ty mesice sem byla jen jak blazen,porad sem se neceho bala a nerozumela si s nim.Chtela sem mu to vsechno moc rict,ale nikdy sem nemela odvahu mu rict,jak se o nej bojim.Vzdycky,jen kdyz sem byla na dojezdu a brecela sem,tak sem mu to psala,ale stejne sme se o tom nikdy nebavili.Hrozne sme se odcizovali.Nerada na to vzpominam a prave proto bych to uz nechtela znova zazit.Je me Lily moc lito,protoze si myslim,ze chce prestat,ale nejde to,kvuli jejimu klukovi.Dekuju za odpoved a zatim se mejte

Odpověděl: Bára Orlíková
Já vím, že to teď není pro vás jednoduché. Jen vám můžu ze zkušenosti říct, že rozejít se s přítelem, pokud on by začal znovu brát, je vždycky složitější, než jak to vypadá na první pohled. V tuhle chvíli je to pro vás člověk, který přesně rozumí vaší minulosti a tomu, co prožíváte. Ale nedejte se unášet tím, že ho budete zachraňovat, když sama máte co dělat, abyste to všechno zvládla. To vás spolehlivě dovede zase zpátky k tomu, co už zažít nechcete. Mám pocit, že do péče a obav o něj vkládáte víc než je nutné, fakt se na tím zkuste zamyslet. Aby to pak nedopadlo tak, že se vyčerpáte starostí o něj a nebudete mít sílu na nic dalšího. Máte určitě proč abstinovat sama pro sebe, nejen kvůli hrůzám, které jste zažila na drogách ve vztahu. Drogy prostě lidi odcizují a vztahy na drogách nejsou příliš upřímné. Pokud chcete abstinovat a máte partnera, který bere, tak je odcizení a ohrožení drogou pro další pokračování vztahu neúnosné (to je jen k vaší poznámce o lily) a musíte si vybrat, co vlastně chcete... Mějte se hezky, myslím na vás. Držte se a zas napište, jak se vám daří.