to Bara Orlikova
lily
Dekuji,vim ze mate pravdu ostatne clovek by musel byt slepy,aby si nevsimnul tak jasny veci,ze vztah a droga nejde dohromady a prakticky nic nejde dohromady s drogou konkretne s pikem krome deprese,upadku vasi osobnosti,problemu doma a touhou utect nekam daleko a schovat se.S tema chutema je to taky pravda ja to sakra vsechno vim,ale ja ho nechci opustit!!!Bylo by to pro me lepsi zacala bych dost mozna novy zivot,ale bez nej to nema cenu,bere dele nez ja a tak se ho snazim ospravedlnit.Vim ze nejsem silna,ale casem zacnu byt a pak budu schopna mu pomoct,pokud ovsem se tyto moje nadeje nerozpusti na lzicce s vodou...Ozvu se za 41dni.Skola je docela fajn neni ani narocna,jsem zase v prvaku protoze v dobe me "nejslavnejsi"ery jsem odesla z gymplu,kde jsem byla 6let...Pak jse mela 41kg na 172cm a nemohla se na sebe podivat ani do zrcadla.K tomu abych prestala jsem se primela sama a uz jen chtit me stalo tolik sil,ze ani nevim jak jsem to vubec mohla dokazat zvednout se a jit dal...Ted vim,kak to nicilo muj zivot le vubec nerikam,ze jsem venku.protoze situace ve ktere jsem mi to ani neumoznuje.Ja to ale nevzdam. mejte se a diky

Odpověděl: Bára Orlíková
V komentáři dopisu, který jste psala aqua xx, jsem vám k tomu napsala, jaký mám z toho dojem. Takže jen stručně. Je toho na vás hodně. Nepřebírejte zodpovědnost za přítele. Nevzdávejte to a myslete hlavně na sebe. Nepodléhejte iluzi, že mu pomůžete. Pochybuju o tom, že on na vás myslí tak, jak vy myslíte na něj. Kontaktujte dr. Minaříka z denního stacionáře, kontakt jsem uváděla už v odpovědi na vaši zprávu aquě xx, ale pro jistotu - telefon je 220 80 31 30. Ozvěte se zas za 14 dní, až budete moct. Přeju vám hodně štěstí a energie, abyste to zvládla. Bára