to aqua xx
lily
Dik za odpoved nemuzu psat porad nemame doma net a ja tam stejne moc nejsem,zatim se drzim,ikdyz je to hodne tezky nemam kecy,kdyz on je furt najetej a smrdi,ale to je vedlejsi,hlavne ze je pak uplne jinej a ja se cejtim jako bych tam ani nebyla,vis ten pocit na piku,ze existujes jenom ty a nikdo jinej ty jsi husta a vsichni jsou kolem hovna,to je asi ten duvod proc jsem zacala brat,ze sve vlastni vule.Teda zacala jsem hulenim ale to asi skoro kazdej a v ty dobe me ani nenapadlo,ze bych nekdy mohla litat v necem jinym,pak jsem zacla chodit na party a tam zrat koule,ale ty me uz asi po pul roce prestaly bavit protoze ve me vyvolavaly pocity,ktery jsem ani nechtela citit,resp.prozivat.Timhle zjistenim pro me prestaly bejt zajimavy.Pak jsem se dostala k piku ktery jsem znala jen z vypraveni,ale ty lidi si me v dobe kdyz jsem zrala pilule vubec nepousteli do party.Kdyz jsem to prvne zkusila,myslela jsem si,ze to nic nedela,ale 2dny jsem nespala.Chtela jsem to zas a ani nevim proc,v ty dobe mi totiz ani nic nechybelo doma v pohode,chodila jsem na gympl a dobre se ucila.Tak to slo z kopce party,prachy a snupani.Po roce mi zacalo bejt ze snupani zle byla jsem pak furt nemocna a taky to slo do tisicu za akci...Tak jsem se sama rozhodla,ze to zkusim jinak,asi mesic jsem u sebe nosila buchny,ale nemela silu na to udelat to sama,i kdyz postup jsem znala od svych starsich a zkusenejsich "kamaradu".Na jedne party jsem potkala sveho soucasneho pritele,kterej zrovna shanel auto,kde by se nastrelil(strili si 2 roky)tak jsem sla s nim a kdyz jsem videla jak se to dela hrozne se mi to libilo,uz jsem taky mela neco v sobe tak jsem ho poprosila.A od ty doby jsem v tom jela jak se dalo.Hned jsem se to naucila a uz nikdy jsem se ke snupani nevratila.Asi za rok jsme spolu zacali chodit a on dodneska nevi,ze me vlastne poprvy nastrelil.Vzdycky kdyz jsem jeste strilela s nim tak se mi dival na ruce a protoze ja na tom nejsem s zilama prave nejlip tak me lituje a rika kterej zmrd me to nastrelil... Tudiz je to strasne tezky,kdyz mam chut nebo mi je ze sebe sama zle tak mam chut na nej zarvat "TY,TY za to muzes"ikdyz to tak neni.Mam ho rada a vim,ze kdybych ho opustila bylo by mi lip a mozna bych se z toho nejak dostala ale bez nej to nejde a myslim si,ze to by byla pro nej ta posledni rana a pak uz by mu bylo vsechno jedno.A jestli me do toho znova dostane tak skoncime oba.Vsechno ted zavisi na tomhla vikendu...Mam strach,ale cas se neda zastavit. OPATRUJ SE a je se zas za 14dni ozvu.Cus

Odpověděl: Bára Orlíková
Vzkaz tímto předávám, předpokládám, že si aqua xx přečte. Máte toho za sebou docela dost, fakt si myslím, že byste se měla obrátit na někoho z odborníků. A myslet víc na sebe. Vztah s někým, kdo není rozhodnutý, že s tím něco udělá a navíc byl do nedávna ve vaší přítomnosti pod vlivem pervitinu... a nebyl schopen nad tím vůbec uvažovat... To vás zahubí. Nemyslím si, že byste na sebe měla přebírat odpovědnost za vašeho přítele. Ani příliš neovlivníte to, jestli se znovu rozjede nebo ne, bohužel, spíš se vystavujete obrovskému riziku, že do toho vlítnete znovu taky. To asi sama víte nejlíp. Zkuste se obrátit v čase, který vám zbývá do víkendu, na dr. Minaříka z Denního stacionáře na tel: 220 80 31 30. Pokud jste z Prahy, doporučovala bych vám si s ním domluvit schůzku. Pokud nejste pražská, tak vám může doporučit, na koho se obrátit. Využijte to. Jak sama říkáte, čas se zastavit nedá a vám ho do víkendu moc nezbývá. Mějte se. A za 14 dní se ozvěte. Držím vám palce. Bára