to bára orlíková
aqua xxx
dobrej den,tak už sem 2 mesice cista.zatim este sama nebydlim,ale dost na tom pracuju.Cely prazdniny sem byla s mym klukem,on se o tom nechce moc bavit,ani se mu nedivim.Sem asi rada,ze sme meli ten pruser,protoze sem si uvedomila,co sme delali za prasarny a ze to stejne bylo nekdy nanic.Mam z tech vysmazenejch dnu dobry vzpominky,ale z dojezdu hrozny!Uz si nedovedu predstavit,ze bych ted mela prozivat dalsi a dalsi dojezdy.Mam skvelou psycholozku,ktera me moc pomaha.A taky par fajn kamosek,ktery me podporujou a nebejt jich a i myho kluka,tak to asi nezvladnu,protoze bych na to vsechno byla sama,i kdyz nekde v 19 a este ke vsemu,kdyz studuju neni lehky resit takovyhle veci,ale aspon mam do zivota dobrou zkusenost a vratit se k peri nechci.Je me lito,kdyz vidim naky kamosky,jak v tom litaj,Nemam naladu jim pomoct nebo jim neco rikat a ani nemam chut se s nima bavit.....stejne by se bavili jen o tom jednom a to fakt nechci poslouchat!

Odpověděl: Bára Orlíková
Ráda o vás zase vím. Je skvělé, že máte za kým jít a bavit se o tom a že skutečně máte i jinou možnost podpory, než tuhle virtuální. Buďte jen na sebe opatrná, hlavně ohledně vašeho vztahu, abyste si byla schopná zavčasu uvědomit, kdyby to zase začalo směřovat k drogám, abyste se do toho navzájem nestáhli. Stává se to poměrně často, proto to píšu. K těm dojezdům - je to dobrý si uvědomit, co to bylo za hrůzu a taky si dostatečně uvědomit, že ty stavy euforie a dojezdové stavy patří k sobě - dvě strany jedné mince, že nikdy nemůžete mít jen to dobrý, aniž by se vám k tomu nepřidalo to špatný... Zvládáte to dobře. Není nutný se o tom bavit s lidmi, který v tom lítaj, těžko si s nimi pokecáte, nebudou rozumět tomu, o čem mluvíte vy a nepomůže to ani vám ani jim. No a s tím odstěhováním se - sama víte, co je pro vás v tomhle ohledu nejlepší, tak uvidíte, jak to dopadne. Mám z vašeho nynějšího dopisu pocit, že se asi situace doma aspoň trochu uklidnila. Tak si toho na sebe nenabírejte moc, aby vás to nesemlelo. Mějte se hezky, přeju vám hodně štěstí. A zas napište.