to lily...
agqua xxx
Sem rada,ze si napsala.Ja sem cista 2 mesice i ten muj.Sem moc rada a chci to vydrzet,protoze nevim,co bych delala,kdyby sme se zas rozjeli.Je to tezky a presne vim,co prozivas.Je tezky milovat kluka a este k tomu s nim smazit.Ja uz ani nevim,jestli sem chtela zacit sama nebo to bylo spis kvuli nemu.Tys zacla sama od sebe?!?Je to hnusny,ale asi ho nepresvedcis,protoze dokud nebude chtit on sam prestat,tak neprestane a myslim si,ze ty na to urcite mas,aspon podle toho,co pises.Chute mam taky,ale uz kvuli nim si dat nechci,protoze vim,ze by se me to pak vratilo!Urcite to musis zvladnout,mas na to,tak se drz a zas napis

Odpověděl: Bára Orlíková
Dík za reakci. Doufám, že lily bude zas na internetu, aby si vzkaz mohla přečíst. Je příjemné, když má člověk podporu, byť takouvouhle virtuální. Nicméně, opět se nezdržím komentáře. Je skvělé, že se vám daří abstinovat. Když byste cokoli potřebovala, zas pište. Začít abstinovat je největší krok, ale překonat prvních pár měsíců je další obří krok. Někdy se stává, že tak po třech čtyřech měsících vás to začne trochu nudit a budete potřebovat energii pro to, abyste mohla pokračovat dál. A možná vám anonymní poradna po netu nebude stačit. Takže bych vám mohla předat nějaké kontakty, kam se obrátit v případě, že se třeba zrovna nebudete cítit dobře. Držím vám palce :-)