Otazka
andrea
Znovu zdravím. Vím, že to, co mi píšete, myslíte upřímně a snažíte se mi pomoct, nepopsala jsem Vám však jednu podstatnou věc. Hodně se uzavírám do sebe (už od malička). Ti lidé, o kterých jsem dříve psala, jsou jediní, komu jsem schopna se v tomto směru otevřít a i tak jsem při tom měla špatný pocit. V tom je problém. Ráda bych si o tom s někým promluvila, ale prostě se mi to s nikým jiným nepovedlo. Nedávno jsem byla docela dlouho mimo republiku, po návratu to hned druhý den bylo 1 metr. Vyřešila jsem to útěkem. Nevím, jsem docela zmatená.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, jen nějak moc nevím, s kým jste o tom vlastně mluvila a proč jste se v tom necítila dobře. A jestli byste si o tom ráda s někým promluvila a zatím se vám to bohužel nepodařilo, stejně by podle mě stálo za to to zkusit znovu. Pokud mi napíšete, odkud jste, tak vám můžu předat kontakt na někoho z kolegů, komu můžete důvěřovat a kde byste se mohla cítit bezpečně, pokud máte strach o tom mluvit nebo obavy z toho, aby se informace, které řeknete nedostaly někam, kam nepatří. Není to jednoduché otevírat příliš osobní věci před někým dalším, ale zkuste se toho nebát. Jinak - to, že jste se setkala po dlouhé době s drogou a utekla jste od toho - to je jedině známka dobrého vývoje. Kvůli tomu netřeba mít zmatek, udělala jste dobře. Je v tom spíš hodně úzkosti, víc než zmatku, s tím byste měla něco dělat, jinak vás to zahltí. Držím vám palce a zas napište. Bára