Otazka
mary
Achojky! Mam takovej dotaz. Kupuju si od jedny kamosky smah, ale ji uz se neda moc verit, protoze v tom dobre lita a ma samy problemy,tak se prave bojim ze by me mohla misto pika rozdrtit treba nejakej prasek nebo neco co je tomu podobny.Muj dotaz tedy spociva v tom jak poznat ze je to piko?Nechtela bych totiz davat zbytecne prachy do neceho co se tomu jen podoba!Dik za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Jediné, co vám k tomu můžu říct, že pervitin poznáte podle charakteristických vlastností - je to bílý, krystalický prášek bez zápachu, velmi hořké chuti (pár dalších detailů k tomu najdete ve sloupci vlevo, pod kolonkou stimulační drogy/pervitin)... ale to vám asi neříkám nic nového. K tomu, abyte zjistila, že je to opravdu čistý pervitin, byste drogu musela dát otestovat do laboratoře, což je v součanosti poněkud nereálné :-) Víte, pokud berete, vždycky vrážíte prachy do něčeho, čím si nikdy nemůžete být jistá. Je to taková ruská ruleta. Takže s tím vám asi neporadím. Jen to, že je lepší tuhle hru nehrát, vyhnete se zbytečným potížím.