cigarety
jojo
chtěla bych se zeptat co znamená když se mi po třech práscích začne motat hlava čím to je? za svůj život sem nevikouřila víc jak krabyčku vím že jeto škodlivý zdravý je mi 12let díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Nikotin zvyšuje krevní tlak, zužuje cévy v celém těle a může způsobit stav, který popisujete. Navíc při kouření vdechujete spoustu dalších látek. Docela bych vám doporučila se na kouření vykašlat, jednak vzhledem k tomu, kolik je vám let, a jednak proto, že jste zatím nevykouřila ještě ani dvacet cigaret a za pár let by se vám přestávalo o dost hůř. Ze zkušenosti vám můžu říct, že to fakt za to nestojí a je to vopruz :-( a posílám vám ještě tenhle odkaz, kde najdete další docela přehledné informace.