perník
inxs
Chci se zeptat na par veci: 1) mohli byste mi prosim doporucit nejakou vhodnou masticku na bolaky ze smazeni 2) jak poznam, ze sem prisla o nosni prepazku 3) jaky je rozdil v ucinkach mezi beznym pervitinem a perkem cistenym toulenem 4) potrebovala bych doporucit nejake nosni kapky, které podporuji hojeni, stavi krvaceni nebo obnovuji funkci sliznice Dekuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ad 1) Ano, v první fázi by stáli za úvahu nějaké masti s ATB (Framykoin, Bactroban) - jsou ale pouze na Rp. Pak by mohli pomoci nějaké hojivé masti (Calcium pantothenicum). Případně, pokud se jedná o komplikace spojené se žilami mohl by být dobrý třeba heparoid.
Ad 2) Spíš poznáte, že jste přišla o čich. Přepážka bude spíše perforovaná, ale to nebývá takový problém.
Ad 3) Nevím. Výrobu drog znám jen z rychlíku ...
Ad 4) Pokuste se o kombinaci Euphorbium nosní spray + Coldastop nosní olej - obé stojí tak do 150 Kč. Je to třeba užívat dlouhodobě, několik měsíců. Měl jsem v péči kokainistu kterému se vrátil čich asi po roce užívání téhle kombinace.
Na krvácení z nosu je dobrá - kromě kousku vaty strčeného do nosu - fibrinová pěna. Pokud se to ani pak nezastaví, navštivte ORL. Jen na okraj - pokud si strčíte do nosu vatu a lehnete si do postele nedivte se, až budete zvracet krev. Podráždíte si žaludek krví, která vám tam steče.