to Bara Orlikova
lily
Dekuji za zajem Psala jsem odpoved aqua xx,nemam moc casu mam hodinu Pcp zacala jsem zase chodit do skoly a zvysovat tim touhu po svobode.Uspech mi dodava sebevedomi.Snad to dokazeme oba nechci ho ztratit.

Odpověděl: Bára Orlíková
To je skvělé, že chodíte do školy. Tím se posouváte zase dál a určitě je to jeden ze způsobů, jak dosáhnout úspěchu. Když byste brala, tak to se školou moc nepůjde dohromady, ale to určitě víte. A ohledně vašeho vztahu -buďte na sebe nadmíru opatrná, tohle fakt ve valné většině případů nevychází :-( Sama bojujete s chutěmi na drogy a učíte se znovu fungovat ve škole, nebudete k tomu všemu, co teď prožíváte, mít dostatek energie přesvědčovat přítele, že nemá brát a být mu oporou. Přinejmenším budete potřebovat vy sama nějakou podporu a od něj jí, jak je vidět, asi moc nezískáte. Přemýšlejte nad tím a zas napište. Můžu vám předat nějaké kontakty, na koho se obrátit, pokud byste o to stála. Zatím se mějte hezky a držte se.