závislost na psaní SMS
Jana
Prosím o odpoved na dotaz zda je možná závislost na psaní SMS a na psaní e-mailů a existuje-li poradna na tento druh závislosti. Dekuji předem za Vaši odpoveď

Odpověděl: Bára Orlíková
Upřímně řečeno, o závislosti na internetu nebo mobilu zatím mnoho odborných informací není, nezjistila jsem, že by byl v tomto ohledu byl k dispozici nějaký výzkum. Podle dostupných informací nicméně závislost možná je a může působit problémy, stejně jako je působí jakákoli jiná závislost. Jediný, o kom jsem nalezla zmínku, že se tímto typem potíží zabývá, je dr. Nešpor z PL Bohnice, Ústavní 91, Praha 8, tel: 284 016 208. Nicméně, z vašeho dotazu moc informací nevyplývá, takže když byste s odpovědí nebyla spokojená, tak se ptejte dál. Když mi napíšete odkud jste, tak se vám pokusím najít nějaké další kontakty.