to agua xx
lily
Diky,ted jsem take 3tejdny cista a on neni ani 3dny jsem ve skole a prezivam ty chute.Porad se po milovani kouka na svy zily a premysli kam by me to nasil az si zase koupi"me"? Snazim se ho presvedcit ze se to da zvladnout,ale zatim si neveri.Driv jsem ti nemohla napsat ale zase se ozvu.Tajy ti drzim spesti.Mas pravdu,je to svinstvo.Doufam,za jsme silnejsi,nez to co nici a dokazeme to oba.Asi se s nim nedokazu rozejit,i kdyz to bude nejvetsi a posledni chyba meho zivota.Cus.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že si aqua xx vaši zprávu ráda přečte, pokud zas navštíví stránky poradny. A jestli můžu, přidám ke vzkazu i svůj komentář :-) Je super, že se držíte a že píšete. Jen nevím, jak se vám podaří to zvládnout dál, v takovýhle podmínkách to není vůbec jednoduché. Myslím, že by se mi asi neabstinovalo dobře, když bych byla v takhle těsném kontaktu s přítelem, který je sotva tři dny čistý. Ze zkušenosti vím, že vás to spíš oba semele, než že vydržíte společně abstinovat. Mám za to, že by bylo fajn, kdybyste o tom mohl s někým mluvit a získat nějakou podporu a energii do dašlího boje s chutí na drogy a se všemi dalšími věcmi :-) Držím vám palce. Určitě napište. Můžem zkusit vymyslet něco, co by vám v tuhle chvíli mohlo pomoct.