Otazka
andrea
Děkuji za odpověd a radu. S takovými lidmi jsem nedávno mluvila a ti mi rekli, ze si nejprve musím ujasnit, co chci.No,přesto že máme už dlouho dobré vztahy,moc mi neporadili.Ale a spoň mě vyslechli a i toho si vážím.O to, co jste mi poradila se pokusím. Jiná možnost není.Ještě jednou děkuji......

Odpověděl: Bára Orlíková
Mám pocit, že by ale stejně stálo za to o tom s někým mluvit. Prostřednictvím toho se vám možná podaří se v tom lépe orientovat a budete mít podporu, pokud se rozhodnete dál nebrat. Jen těžko ale můžete očekávat, že to rozhodne někdo za vás :-( Je mi jasné, že to teď pro vás není lehká situace. Ale drogy mají prostě rub i líc a v tomhle směru je musíte respektovat, nemůžete mít líc bez rubu, to by bylo moc jednoduchý. Kdyžtak zas napište a můžem zkusit vymyslet ještě něco, co by se s tím dalo dělat :-) Držte se.