EXTC a Alzheimrova choroba.
fanyn
Zdravim, nedavno byl v cas. Reflex clanecek, ktery pojednaval o tom, ze je pravdepodobne, ze vsichni uzivatele EXTC, budou ve 45 az 50 letech veku dostavat Alzheimrovu chorobu - vite o tom neco? Fanyn

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím co přesně v Reflexu psali, potřebovyl bych citaci, abych se mohl podívat do monitoringu tisku. Jinak ohledně toho tvrzení - nevím, jak s Alzheimerovou chorobou, ale je celkem pravděpodobné, nebo řekněme možné - že uživatelé EXT nějaké problémy podobné jako při Alzheimerově chorobě mít budou. Výzkumy na tohle téma neexistují a generace intensivních uživatelů EXT je ještě celkem mladá. Nechme se překvapit.. Jen na okraj pravděpodobně nebudou mít problém ti, kteří EXT zkusili jednou nebo jen několikráttím mám na mysli třeba 10x, 20x a ne 100x, 200x, ....Kdybyste znal přesnou citaci, tak my ji pošlete, docela by mě to zajímalo.