extáze
andrea
Dobrý den, ráda bych se zeptala na jednu věc. Už 5 měsíců jsem nic neměla, pořád mě to ale nutí k přemýšlení, jak bych se v přímém kontaktu s extází zachovala. Vím, že ji pořád chci a začíná mi být z toho všeho špatně. Vím, že je to jen na mně, ale co mám dělat, když vlastně nevím, co chci? Chci zase zažít neuvěřitelný prožitek z vnímání hudby a všeho kolem, ale nechci už zažít nepříjemné pocity po odvykání. Docela mě to poznamenalo. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
No, myslím, že by pro vás bylo fajn, kdybyste měla možnost si o tomhle s někým promluvit. To, co prožíváte, se prostě stává, když člověk nějakou dobu nebere. Chuť vzít si extázi a užít si to a zároveň obava z toho, jak se budete cítit potom... Průšvih je v tom, že kompromisy v tomhle směru moc nejdou. Není možné brát, aniž by to člověk vzal se vším všudy - nejen s euforií a neuvěřitelnými prožitky z vnímání světa kolem, ale i s dojezdy, depkami, stíhami a odvykacími stavy... :-( Pokud tohle už absolvovat nechcete, nezbývá vám asi nic jiného, než nebrat a naučit se s přicházejícími chutěmi na drogy zacházet tak, aby vás k drogám zpátky nedovedly. A to není občas úplně jednoduchý. Kdybyste měla zájem, můžu vám dát kontakt na někoho z kolegů, za kým byste si mohla dojít popovídat. Pomohlo by vám to si ujasnit, jak to vlastně s extází máte, inspiraci, co dělat, získala byste podporu a potřebné informace... Zas napište. Zatím vám držím palce :-)