Fakt neví,co ted.....
Smagda
Tak to jsem zase já....on se se mnou rozešel....a první co me napadlo bylo dat si čáru,ale neudělala jsem to....Je mi fakt hrozně...On byl můj jediný důvod, proč jsem toho nechala a teď budu muset na víkendy zase domů mezi mé vysmažené přátele,protože já už jiné nemám....Mám před sebou testy (jako ve škole:)), které fakt nevím jestli zvládnu....Já ho tak nenávidím...Jak mi to mohl udělat?Nechci se k pedru vracet,ale ten pocit,když se se mnou rozešel byl úplně stejný jako na dojezdu....Bezmocnost a nechuť k životu...já opravdu nevím jak to mám řešit....

Odpověděl: Martin Hulík
Hned zítra zavolejte Jakubovi Minaříkovi, jak jsem vám doporučoval. Je fajn, že jste si nedala. Chápu, že je vám teď hrozně, to přirovnání rozchodu s partnerem k dojezdu je docela trefné. Ale vsadím se s vámi, že najdete ještě další důvody, proč nechat pervitinu. Vaší bezmocnost a nechuť k životu nemusíte řešit hned, najednou a sama. Ale řekl bych, že už jste s tím pomalu začala tím, že píšete. Takže zítra ten telefon? Ještě jednou: 220 803 130, dr. Jakub Minařík. Přeju klidný večer.