HULENI
smazka007
Chci se zeptat jestli muzu bejt zavisla na marihuane psichicky a jestli to ma nejaky vliv na muj mozek nebo jako moje mysleni a vedomosti!! Protoze posledni dobu ... proste cim vic hulim tim min toho vim zapominam a nejde mi skola!!

Odpověděl: Jakub Minařík
To je celkem logické. Jedním z vedlejších efektů marihuany jsou poruchy paměti a kognitivních, tj poznávacích funkcí. Takovej dobrej hulič si možná vybaví, že snídal a možná si i vybaví, že to co snídal bylo takový podlouhlý. Ale jestli to byl párek, nebo banán - to už si nevzpomene (tohle je opravdová historka jednoho mojeho klienta). Takže - to že vám nejde škola, že si nepamatujete atp. prostě patří k věci. Jedinný lék na to je přestat hulit, nebo hulení alespoň velmi výrazně omezit. Pomoci by mohli taky některé léky ze skupiny nootropik (poradí vám v lékárně), vitaminy, ....
Jinak psychická závislost na marihuaně je spíše méně častá, nicméně možná. Kdybyste potřebovala v tomhle ohledu poradit jsem vám k disposici. Stačí se ozvat. :-)